Výměna a vrácení zboží

Základní informace k výměně, vrácení a reklamaci zboží

  • Pro výměnu či vrácení zboží můžete využít prodlouženou 30-ti denní lhůtu.
  • Pro reklamaci produktu je ze zákona dána lhůta 14-ti dní.
  • Zboží je třeba vrátit nepoškozené v původním stavu, ve kterém jste jej obdrželi.
  • Úhradu za zaslání vráceného, vyměněného nebo reklamovaného zboží hradí kupující.
  • Zboží je třeba řádně zabalit a odeslat na adresu: Veronika Pešíková, V Rybníčkách 384, 330 26 Tlučná
  • Společně s nevyhovujícím produktem je třeba zaslat i důvod vrácení, výměny nebo reklamace a formu kompenzace.
  • Pokud se jedná o výměnu zboží, uveďte, prosím, za jaké zboží a případnou velikost, chcete produkt vyměnit.
  • Prodávající je zavázán do 14-ti dnů zaslat nový produkt nebo peníze za vrácený nebo reklamovaný produkt.
  • V případě jakýchkoli nejasností mne neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 702 205 561 nebo na e-mailové adrese info@radostinepalu.cz.

 

Děkuji a přeji Vám příjemný nákup! ♥♥

mceclip0

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení