Výměna a vrácení zboží
Základní informace k výměně, vrácení a reklamaci zboží
- Pro výměnu či vrácení zboží můžete využít prodlouženou 30-ti denní lhůtu.
- Pro reklamaci produktu je ze zákona dána lhůta 14-ti dní.
- Zboží je třeba vrátit nepoškozené v původním stavu, ve kterém jste jej obdrželi.
- Úhradu za zaslání vráceného, vyměněného nebo reklamovaného zboží hradí kupující.
- Zboží je třeba řádně zabalit a odeslat na adresu: Veronika Pešíková, V Rybníčkách 384, 330 26 Tlučná
- Společně s nevyhovujícím produktem je třeba zaslat i důvod vrácení, výměny nebo reklamace a formu kompenzace.
- Pokud se jedná o výměnu zboží, uveďte, prosím, za jaké zboží a případnou velikost, chcete produkt vyměnit.
- Prodávající je zavázán do 14-ti dnů zaslat nový produkt nebo peníze za vrácený nebo reklamovaný produkt.
- V případě jakýchkoli nejasností mne neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 702 205 561 nebo na e-mailové adrese info@radostinepalu.cz.
Děkuji a přeji Vám příjemný nákup! ♥♥